Спадкування майнового сертифіката

Часто громадяни звертаються з питанням щодо порядку звернення до суду про визнання права власності на майновий сертифікат у порядку спадкування. Підставою звернення є відмова приватного нотаріуса у вчиненні нотаріальної дії у зв’язку з тим, що правовстановлюючий документ був виданий після смерті спадкодавця. Клієнта цікавить, які документи необхідні для цього і який порядок звернення до суду. Роз’яснення, в межах проекту «Я маю право!», надають фахівці Коростенського МЦ з надання БВПД.

Для визнання права власності в порядку спадкування необхідно пред’явити позов до суду і таке право отримається вже на підставі судового рішення. Позовна заява фізичної особи подається до суду за місцем її проживання.

Перелік документів, які необхідно долучити до позовної заяви:

– копію паспорта позивача;

– копію ідентифікаційного номера платника податків;

– докази, які підтверджують наявність права на спадщину (правовстановлюючі документи, документи видані нотаріусом, свідоцтва про народження, свідоцтво про смерть спадкодавців, документи, що підтверджують родинні стосунки, заповіт, довідки з місця проживання на день смерті спадкодавця);

– копії позовної заяви (за кількістю зацікавлених осіб);

– квитанція про сплату судового збору.

Виникли питання за юридичною консультацією звертайтесь до місцевих центрів та бюро правової допомоги. Їх адреси та контакти ви можете знайти на сайті http://zhytomyr.legalaid.gov.ua/ua/ у розділі «Місцеві центри».

Більше інформації про проект «Я МАЮ ПРАВО!» – на сайті pravo.minjust.gov.ua та за номером 0 800 213103 (єдиний контакт-центр надання безоплатної правової допомоги).

Відділ «Хорошівське бюро правової допомоги»






Related News

Залишити відповідь