Головне меню

Бюджет Хорошівського району на 2019 рік

Бюджет Хорошівського району на 2019 рік складає 152989,0 тис.грн., в тому числі:

  • загальний фонд – 152448,5тис.грн.;
  • спеціальний фонд  –   540,5тис.грн.

Загальний фонд бюджету складається із власних доходів, що становлять 10562,8тис.грн. (6,9%), трансфертних платежів із бюджетів вищих рівнів в обсязі 139361,2тис.грн. (91,4%) та сільських бюджетів – 2 524,5тис.грн..

Спеціальний фонд сформований за рахунок одного джерела – власних надходжень бюджетних установ і становить 540,5тис.грн.

Зведений бюджет району складається із 2 сільських та районного бюджету.

Питома вага власних доходів районного бюджету в загальному обсязі доходів становить 39% (4121,8тис.грн.) та сільських – 61% (6441,0тис.грн.)

Найбільшим бюджетоутворюючим джерелом надходжень місцевих бюджетів являється податок та збір на доходи фізичних осіб, якого заплановано до районного бюджету3823,3тис.грн. Питома вага даного платежу в загальному обсязі власних надходжень складе 36,2%, у минулому році цей показник складав 28,4%. 

Рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів сільськими  бюджетами заплановано в обсязі 80,0тис.грн., що становить 0,8% від загальної суми запланованих доходів.

Єдиного податку  обраховано та заплановано 1387,0тис.грн. Питома вага в загальному обсязі власних доходів становить 13,1% і є одним із значних в формуванні доходної частини сільських бюджетів. Частка єдиного податку з юридичних осіб становить 11,5% (160,0тис.грн.), з фізичних осіб – 65,8% (912,0тис.грн.) та з сільськогосподарських товаровиробників 22,7% (315,0тис.грн.)

Податку на майно передбачено 3872,0тис.грн., що відповідає 36,6%. В структурі даного платежу питома вага податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки становить 2,5% або 95,0тис.грн., відповідно надходження від використання земель  – 97,5%, або 3777,0тис.грн.

Акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів заплановано сільськими  бюджетами 1 100,0тис.грн., або 10,4% від загальних планових показників.

Офіційні трансферти мають два напрямки, а саме – дотації та субвенції, які носять цільовий характер.

Вже 5-ий рік на заміну дотації вирівнювання з державного бюджету запроваджено нові види трансфертів, а саме:

  • базова дотація – 1315,6тис.грн.;
  • освітня субвенція – 5183,1тис.грн.;
  • медична субвенція – 24106,4тис.грн.

Базова дотація має компенсаторний характер та забезпечує вирівнювання податкоспроможності місцевих бюджетів за закріпленими доходами (податком на доходи фізичних осіб, податком на прибуток).

Механізм використання нових субвенцій затверджено Постановами КМУ від 14.01.2015р.№6 «Деякі питання надання освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» та від 23.01.2015р. №11 «Деякі питання надання медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам»

Загальна сума субвенцій з державного бюджету, які  носять цільовий характер для задоволення соціальних потреб району, становить 106407,4тис.грн., в тому числі:

– на виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям – 75561,8тис.грн.;

– на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот – 14214,3тис.грн.;

– на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу – 15 606,6тис.грн.;

– на виплату державної соціальної допомоги на дітей сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування , грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом «гроші ходять за дитиною» – 1024,7тис.грн.;

Видаткова частина бюджету становить та 152323,0тис.грн. забезпечує функціонування  галузей:

  • державне управління – 4755,3тис.грн. ( 3,1% від загальної суми видатків);
  • освіта – 10138,3тис.грн.( 6,6%);
  • охорона здоров’я – 26634,8тис.грн. ( 17,5%)
  • соціальний захист та соціальне забезпечення – 107431,5тис.грн. (70,5%);
  • житлово-комунальне господарство – 716,5тис.грн. (0,5%);
  • культура та мистецтво – 479,7тис.грн. ( 0,3%);
  • транспорт, дорожнє господарство та зв’язок – 215,0тис.грн. ( 0,1%);
  • інші галузі – 182,9тис.грн. ( 0,1%) 

За рахунок фінансування вищеперерахованих галузей заплановано видатки на:

  • оплату праці з нарахуваннями – 34450,3тис.грн. (22,7% від загальної суми видатків;
  • медикаменти та перев’язувальні матеріали – 600,0тис.грн. (0,4%);
  • продукти харчування – 587,9тис.грн. (0,4%);
  • оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 4066,0тис.грн.(2,7%);
  • соціальне забезпечення – 106465,0тис.грн. (70,0%)   






Схожі новини

Залишити відповідь