Warning: assert(): Assertion failed in /home/admin199/public_html/core/utils.php on line 3
ВВ РДА | ЗВЕРЕНЕННЯ ГРОМАДЯН
Хорошівська районна державна адміністрація в Житомирській області
ВВ РДА >>> ДІЯЛЬНІСТЬ РДА >>> ЗВЕРЕНЕННЯ ГРОМАДЯН

 

ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН

 

 

Державна установа «Житомирський обласний контактний центр» Національна система опрацювання звернень до органів виконавчої влади

 

 

 

Інформаційно-аналітична довідка

про звернення громадян, що надійшли на адресу

райдержадміністрації, виконкомів сільських, селищних рад

у січні – червні 2017 року

 

Районною державною адміністрацією,  її структурними підрозділами, органами виконавчої влади та місцевого самоврядування району здійснюються  заходи щодо забезпечення роботи із зверненнями громадян, виконання вимог Закону України “Про звернення громадян".

 

Питання роботи із зверненнями громадян неодноразово обговорювалось на апаратних нарадах. У робочі дні працює телефон "гарячої" лінії.

У першому півріччі 2017 року проведено 3 засідання колегії райдержадміністрації, на одному з яких розглядалося питання роботи із зверненнями громадян. Заслухано звіти 1-го сільського голови, а також 1-го керівника галузевої служби з даного питання. На рішення колегії прийнято відповідне розпорядження голови райдержадміністрації.

 

Проведено 6 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, на яких розглянуто звернення 6 громадян з питань соціального захисту.

 

Щоквартально здійснюється аналіз роботи із зверненнями громадян, готуються розпорядження голови райдержадміністрації, які надсилаються для подальшого реагування структурним підрозділам райдержадміністрації, виконкомам сільських рад і селищних рад ОТГ. Проводяться апаратні наради, на яких заслуховується інформація про виконану роботу, готуються доручення. 

Приділяється також належна увага контролю за реалізацією конституційного права громадян на звернення і у виконавчих комітетах сільських рад, селищних рад ОТГ. Відповідно до графіка перевірок додержання законодавства "Про звернення  громадян" на 2017 рік райдержадміністрацією здійснюються перевірки у виконкомах сільських рад, селищних рад ОТГ та в управліннях, відділах, секторах райдержадміністрації, з метою надання практичної та методичної допомоги.

За перше півріччя 2017 року проведено 1 семінар-навчання з секретарями сільських рад і селищних рад ОТГ.

 

При райдержадміністрації створена комісія з питань розгляду звернень громадян щодо надання одноразової грошової допомоги громадянам району.    За її висновками, з метою підтримки ветеранів війни та праці, інвалідів, пенсіонерів, потерпілих від наслідків аварії на ЧАЕС, інших соціально незахищених верств населення, за перший квартал 2017 року грошова допомога надана  30  громадянам  району на суму 20 тис. 400 грн.

Графіки особистого та виїзного прийому громадян, телефон "гарячої лінії", питання розгляду звернень громадян постійно висвітлюються на веб-сайті райдержадміністрації.

 Впродовж січня-червня 2017 року на адресу райдержадміністрації,  виконкомів сільських рад, селищних рад об’єднаних територіальних громад надійшло і було опрацьовано 2881 звернення громадян із пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями) та скаргами. Це на 48 звернень або на 2 % менше, ніж за перше півріччя 2016 року. Виконкомами сільських рад, селищних рад ОТГ розглянуто 2466 звернень громадян (86 % до загальної кількості).

Впродовж зазначеного періоду значно збільшилась кількість звернень громадян  до селищних рад у зв’язку зі створенням селищних рад об’єднаних територіальних громад. В порівнянні з першим півріччям минулого року суттєво збільшилося надходження звернень громадян до Хорошівської (із 509 до 1029), Новоборівської (із 737 до 1098) та Іршанської (із 247 до 287) селищних рад об’єднаних територіальних громад.

Кількість звернень громадян до сільських рад впродовж зазначеного періоду значно зменшилась у зв’язку зі створенням об’єднаних територіальних громад. Зменшилася кількість звернень громадян до Радицької (із 37 до 21) та до Топорищенської (із 35 до 31) сільських рад.

За підсумками першого півріччя 2017 року в порівнянні з першим півріччям 2016 року зменшилося надходження загальної кількості звернень до райдержадміністрації та звернень, які надійшли поштою.

 

Надходження звернень громадян на адресу райдержадміністрації

 

І півріччя

2017 року

 

І півріччя

2016 року

 

+,-   %

Усього отримано звернень, одиниць,

у т.ч:

415

564

-26,4

На особистому прийомі,одиниць

-питома вага,%

49 з них

23 – виїзний прийом

93 з них

40 – виїзний прийом

-47,3

Надійшло поштою, одиниць

-питома вага,%

366

471

-22,3

 

92 звернення на адресу райдержадміністрації, або 22 % від їх загальної кількості, склали звернення від найменш соціально захищених категорій громадян – учасників війни та бойових дій, інвалідів, ветеранів праці, дітей війни, багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів – героїнь, учасників ліквідації наслідків   аварії на  ЧАЕС  та  осіб,   що  потерпіли    від Чорнобильської катастрофи, які потребують соціального  захисту,  підтримки і особливої уваги з боку місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо задоволення їхніх повсякденних запитів та життєвих потреб.

 

Серед зазначеної категорії громадян найбільше звернень на адресу райдержадміністрації надійшло:

 

- від  інвалідів І, ІІ та ІІІ групи – 49 звернень, що складає 12 % від загальної кількості ;

- від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь – 24 звернення, що складає 6 % від загальної кількості звернень;

- від учасників війни та інвалідів війни, учасників бойових дій – 15 звернень, що складає  4 % від загальної кількості звернень;

             

До райдержадміністрації за перше півріччя 2017 року надійшло 2 повторних звернення громадян, у першому півріччі 2016 року  таких звернень також  було 2.

Впродовж січня – червня 2017 року найбільше звернень громадян на адресу райдержадміністрації надійшло з таких сільських рад, селищних рад об’єднаних територіальних громад:

 

                Хорошівська селищна рада ОТГ – 208 (50,1 %);

                Новоборівська селищна рада ОТГ  – 77 ( 18,6 %);

                Іршанська селищна рада ОТГ – 59 ( 14,2 %).

                     

Найбільш чисельною групою питань, що порушували громадяни у своїх зверненнях, які надійшли впродовж січня – червня  2017 року на адресу райдержадміністрації, виконкомів сільських рад, селищних рад об’єднаних територіальних громад  є  питання соціального захисту населення – 923 (32 % від загальної кількості питань), аграрної політики і земельних  відносин  –517 (17 %), комунального господарства  – 121 (4,2 %), транспорту і зв’язку – 83 (3 %),  житлової політики – 27 (1 %), звернень по інших питаннях було 831 (29 %).

           

Найменше звернень громадян до райдержадміністрації за вказаний період надійшло від жителів:

            

            Топорищенської сільської ради – 30 (7,2 %);

            Радицької сільської ради – 12 (3,7 %).

 

За січень – червень 2017 року до райдержадміністрації надійшло 6 колективних звернень, у відповідному періоді минулого року таких звернень було 8.

 

Звернення громадян нашого району також надходять на адресу голови облдержадміністрації та його заступників. За січень – червень 2017 року до обласної державної адміністрації надійшло 97 звернень від 100 жителів нашого району, а в першому півріччі 2016 року таких звернень було 57. Найбільше з них по питанню соціального захисту, житлової політики та інше.

До обласного контактного центру надійшло 122 звернення від 122 громадян, а в першому півріччі 2016 року таких звернень було 125. В основному зверталися по питанню соціального захисту.

До державного комітету України - 1 звернення від 1 громадянина. До департаменту праці та соціального захисту населення - 2 звернення від 2 громадян.

Для здійснення контролю та  моніторингу  додержання виконкомами сільських рад, селищних рад об’єднаних територіальних громад, структурними підрозділами райдержадміністрації законодавства з питань звернень громадян в райдержадміністрації щомісячно проводиться аналіз звернень громадян та відповідна інформація надається в облдержадміністрацію.

 

Враховуючи, що рівень роботи із зверненнями є важливим чинником довіри громадян до влади, суспільно-політичної стабільності в регіонах і в державі в цілому, в подальшому звертатиметься увага керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, інших галузевих служб, виконкомів сільських рад, селищних рад об’єднаних територіальних громад на постійну необхідність підвищення відповідальності посадових осіб щодо забезпечення на всіх рівнях державної виконавчої влади і місцевого самоврядування всебічного, кваліфікованого і своєчасного розгляду звернень громадян, що здебільшого дає можливість оперативно розглядати порушені жителями району проблеми та задовільняти законні їх вимоги.

 

Робота по належному розгляду звернень громадян, вимог актів Президента України, Уряду, розпоряджень голови облдержадміністрації з цього питання знаходиться в центрі уваги райдержадміністрації, її структурних підрозділів, органів місцевого самоврядування району.