Warning: assert(): Assertion failed in /home/admin199/public_html/core/utils.php on line 3
ВВ РДА | Управління праці і соціального захисту населення
Хорошівська районна державна адміністрація в Житомирській області
ВВ РДА >>> УПРАВЛІННЯ РДА >>> Управління праці і соціального захисту населення

 

   Управління праці і соціального захисту населення райдержадміністрації

 

Адреса: 12101, смт. Хорошів,

вул. Соборна,1 

Тел/факс: 8 (04145)  3-23-54

E-mail:  upszn-1804@ukr.net

 

Графік роботи УПСЗН райдержадміністрації:
Початок роботи  800
Кінець роботи  1700

Перерва  з 1200 до 1300
Вихідні:  субота, неділя

 

Начальник: Панченко Валентина Володимирівна   

Заступник начальника:   Антонюк Галина Сергіївна

 

Управління праці та соціального захисту населення є найбільшим структурним підрозділом райдержадміністрації.

Штатна чисельність установи складає 23,5 одиниці.

Структурні підрозділи управління:

4 відділи:

  • Відділ фінансово-господарського та комп’ютерного забезпечення начальник відділу головний бухгалтер –                           ;
  • Відділ по виплаті пільг та компенсацій населення, яке постраждало від наслідків аварії на ЧАЕС начальник відділу -  Зелінська Тетяна Григорівна
  • Відділ  персоніфікованого обліку отримувачів пільг за їх видами начальник відділу – Чайковська Тамара Олегівна;
  • Відділ по наданню всіх видів допомог начальник відділу - М’янівська  Алла  Феліксівна;
  • головний спеціаліст по контролю за призначенням і виплатою пенсій органами Пенсійного фонду Якубенко Анна Миколаївна;
  • головний спеціаліст з питань праці  Гарматюк Любов Іванівна;
  • по роботі із зверненням громадян кадрової роботи та діловодства спеціаліст І категоріїНікішова Катерина Григорівна
  • головний державний соціальний інспектор – Зубрицька Світлана Адамівна;

 

Основними напрямками діяльності управління є забезпечення виконання в районі завдань, передбачених програмами діяльності та дорученнями Президента України і КМУ, районних програм соціально-економічного розвитку, соціального захисту окремих категорій громадян та зайнятості населення, а також положень Кодексу законів України про працю, Законів України: «Про оплату праці», «Про колективні договори і угоди», «Про державний бюджет України», «Про державну допомогу сім'ям з дітьми», «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям», «Про статус ветеранів війни та гарантії їх соціального захисту», «Про основні заходи соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні», «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні», «Про соціальний захист дітей війни», «Про звернення громадян», а також генеральної, регіональної та територіальної угод, укладених між представниками роботодавців та профспілок; інших нормативно-правових документів, спрямованих на забезпечення соціального захисту населення.

 

 

mailПОЛОЖЕННЯ про управління праці та соціального захисту населення Володарсько-Волинської районної державної адміністрації  Житомирської області

 

mailДеякі види матеріального забезпечення, пільг, гарантій та послуг, встановлених законодавством для повнолітніх і неповнолітніх осіб з інвалідністю

 

mailПерелік колективних договорів  та угод, зареєстрованих  управлінням праці та соціального захисту населення Володарсько-Волинської райдержадміністрації у 2014 році        

 

           

 

mailНаказ №130 від 01.07.2015 "Про проведення перевірки, передбаченої Законом України "Про очищення влади"

 

mail ПОВІДОМЛЕННЯ про початок проходження перевірки відповідно до Закону України “Про очищення влади”

 

 

 

 

Зміни до Порядку призначення житлової субсидії

Новий порядок оформлення субсидії на оплату житлово-комунальних послуг! До уваги отримувачів житлових субсидій!

 

Постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2015 №106  « Про удосконалення порядку надання житлових субсидій» внесено суттєві зміни до порядку надання житлових субсидій населенню.

Призначення субсидії відбуватиметься на підставі лише двох документів - заяви та декларації (скасовується необхідність надання довідок про доходи, у тому числі й працюючих осіб).

При цьому запроваджуються спрощені форми заяви та декларації про доходи і витрати осіб для звернення за субсидією.

Запроваджується принцип призначення субсидії на підставі задекларованих даних заявником.

Перевірка достовірності цих даних здійснюватиметься органами соціального захисту вже після призначення субсидії, шляхом здійснення запитів до відповідних органів, установ та організацій.

Скасовуються всі обмеження щодо майнового стану осіб, які звертаються за призначенням субсидій , а саме:

- наявність у власності двох житлових приміщень;

- наявність у власності двох автомобілів;

- наявність у складі домогосподарства осіб працездатного віку, які не працюють, не навчаються і не перебувають на обліку як безробітні;

- здача в найм житлового приміщення;

- здійснення покупки товарів, робіт та послуг (у тому числі оплата медичних послуг та навчання) на суму понад 10 прожиткових мінімумів;

Запроваджується надання субсидії на 12 місяців, а не на опалювальний період як раніше.

Встановлюється автоматичний принцип надання субсидії на новий період (скасовується необхідність повторного звернення до органу соціального захисту населення для призначення субсидії на новий період у разі відсутності змін).

Заявник та особи, які зареєстровані (фактично проживають) у житловому приміщенні/будинку, дають згоду на обробку персональних даних про сім’ю, доходи, витрати, що необхідні для призначення житлової субсидії. 

Якщо подано неповні чи недостовірні відомості про доходи та витрати зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб може бути відмовлено в призначенні субсидії або припинено її надання. У такому разі заявник зобов’язується повернути надміру перераховану (виплачену) суму субсидії у подвійному розмірі. 

Всі, хто отримував субсидію протягом опалювального періоду 2014/2015 років, субсидія на наступний період  призначається на підставі раніше поданих документів, без необхідності повторного звернення до управління праці та соціального захисту населення та подання Заяви та Декларації.

1. Кому призначається субсидія

Субсидія призначається одному із членів домогосподарства, який зареєстрований у житловому приміщенні і на якого відкрито особовий рахунок на оплату житлово-комунальних послуг, або особі, яка не зареєстрована, але фактично проживає у житловому приміщенні на підставі договору найму (оренди) житла, і на яку відкрито особові рахунки із сплати житлово-комунальних послуг.       

Право на отримання житлових субсидій мають домогосподарства, у яких витрати на оплату житлово-комунальних послуг виходячи із соціальної норми житла та соціальних нормативів користування послугами перевищують розмір визначеного обов’язкового платежу.

2. Куди і як подаються документи

З питання призначення житлової субсидії необхідно звернутися до спеціалістів управління праці та соціального захисту населення в пункт прийому громадян за адресою: смт. Хорошів, вул. Соборна, 1    

Прийом  проводиться з понеділка по п’ятницю з 800 по 1700

Також,  документи для призначення субсидії можуть бути надіслані  до управління праці та соціального захисту населення поштою за адресою: 12101,смт. Хорошів, вул. Соборна,1., а саме:

- спрощена заява (за встановленою формою на 1 арк.);

- спрощена декларація про доходи і витрати осіб, зареєстрованих у  житловому приміщенні (за встановленою формою на 1 арк).

Всі інші відомості, що необхідні для призначення житлових субсидій (про забезпеченість громадян житловою площею та комунальними послугами) надають організації, які надають ці послуги, на запит органів соціального захисту населення.

Інформацію про доходи для призначення житлової субсидії органи соціального захисту населення будуть отримувати у порядку обміну від Державної фіскальної служи та Пенсійного фонду.

Для призначення житлової субсидії сукупний дохід обчислюється виходячи з отриманих особами доходів без урахування податку з доходів фізичних осіб за попередній календарний рік.

Після закінчення терміну отримання субсидії органи соціального захисту населення здійснюватимуть розрахунок субсидії на наступний період автоматично.

Для цього буде збиратись необхідна інформацію без звернення громадянина і протягом двох місяців з початку нового періоду прийматиметься рішення щодо призначення (не призначення) субсидії цим домогосподарствам.

У разі зміни обставин, які можуть вплинути на отримання житлової субсидії (зміни у складі зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб, зміни у переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання, виконавців житлово-комунальних послуг, про купівлю товарів або оплату послуг) заявник зобов’язується у місячний термін повідомити орган соціального захисту населення.

Зміни до порядку призначення житлових субсидій набувають чинності і будуть застосовуватись при наданні субсидій з 1 травня 2015 року.

3. У яких випадках субсидія не призначається?

Субсидія не призначається, якщо:

  • будь-хто із зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб (осіб, які фактично проживають), яким нараховується плата за житлово-комунальні послуги, протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням субсидії (призначенням субсидії без звернення) здійснив купівлю земельної ділянки, квартири (будинку), автомобіля, транспортного засобу (механізму), будівельних матеріалів, інших товарів довгострокового вжитку або оплатив послуги з будівництва, ремонту квартири (будинку) або автомобіля, транспортного засобу (механізму), телефонного (в тому числі мобільного) зв’язку, крім житлово-комунальних послуг у межах соціальної норми житла та соціальних нормативів користування житлово-комунальними послугами та медичних послуг, пов’язаних із забезпеченням життєдіяльності, на суму, яка на дату купівлі (оплати) перевищує 50 тис. гривень.
  • під час вибіркового обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства державним соціальним інспектором з'ясовано, що будь-хто із складу зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб (осіб, які фактично проживають), яким нараховується плата за житлово-комунальні послуги, має додаткові джерела для існування, не зазначені у декларації про доходи та майно (здає у найм (оренду) житлове приміщення (будинок) або його частину; працює без оформлення трудових відносин у встановленому порядку; отримує дохід від утримання худоби, птиці, інших тварин, дохід від народних промислів, використання наявної сільськогосподарської техніки, вантажної машини, мікроавтобуса тощо).
 
Соціальні нормативи для розрахунку субсидій житлових субсидій:

 

НОРМА ЖИТЛА:

Субсидії

48,87 м²

13,65 м² особу
+35,22 м² на домогосподарство

Пільги

31,5 м²

21,0 м² особу
+10,5 м² на сім’ю

СПОЖИВАННЯ ПРИРОДНОГО ГАЗУ:

Послуга

Різновид

Норма з 01.10.2014

на опалення

в опалювальний період

7 м³ на 1 м² площі *
коригуючий коефіцієнт

на газову плиту

за наявності централізованого постачання гарячої води

6 м³ на особу

за відсутності централізованого постачання гарячої води та газового водонагрівача

9 м³ на особу

за наявності газового водонагрівача

18 м³ на особу

ВОДОПОСТАЧАННЯ:

постачання
холодної води

за наявності централізованого постачання гарячої води

2,4 м³ на особу

за відсутності централізованого постачання гарячої води

4,0 м³ на особу

постачання гарячої води

 

1,6 м³ на особу

ВОДОВІДВЕДЕННЯ:

водовідведення

з яких:

 

4,0 м³ на особу

Водовідведення холодної води

за наявності централізованого постачання гарячої води

2,4 м³ на особу

за відсутності централізованого постачання гарячої води

4,0 м³ на особу

Водовідведення гарячої води

 

1,6 м³ на особу

СПОЖИВАННЯ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ:

на опалення

в опалювальний період

65 кВт×год 1 м² площі
*кориг.коеф

у будинках, обладнаних стаціонарними електроплитами

за наявності центр. постачання гарячої води

130 кВт×год на сім’ю з однієї особи
30 кВт×год на іншого члена сім’ї, але не більше 250 кВт×год на міс.

за відсутності центр. постачання гарячої води

150 кВт×год на сім’ю з однієї особи
30кВт× год на іншого члена сім’ї але не більше 270 кВт×год на міс.

у будинках, не обладнаних стаціонарними електроплитами

 

за наявності центр. постачання гарячої води

90 кВт×год на сім’ю з однієї особи
30 кВт×год на іншого члена сім’ї
але не більше 210 кВт×год на міс.

за відсутності центр. постачання гарячої води

120 кВт×год на сім’ю з однієї особи
30кВт× год на іншого члена сім’ї
але не більше 240 кВт×год на міс.